04 Aralık 2007

Damla Çikolatalı Kek



Dün gelen misafirlerimiz için yaptığım ve çok
beğendikleri damla çikolatalı kekim :)


Malzemeler :
•3 yumurta
•1 su bardağı şeker
•1 çay fincanı sıvı yağ
•1 su bardağı süt
•2 su bardağı un
•1 çay bardağı damla çikolata
•1 paket kabartma tozu
•1 paket vanilya


Yapılışı :
•Yumurta ve şeker mikserin en üst derecesinde
iyice çırpılır.
•Damla çikolata hariç bütün malzemeler eklenir
ve karıştırmaya devam edilir.
•Damla çikolata ilave edilir,çikolatalar
parçalanmasın diye kaşık yardımıyla karıştırılır
ve yağlanmış kek kalıbına dökülür.
•175 derecelik fırında 30-35dk pişirilir.

AFİYET OLSUN…

7 yorum:

Adsız dedi ki...

yanına da bir fincan kahve oh daha ne olsun
ellerine sağlık

Ilker Erdem dedi ki...

Ben de bir dilim alabilirmiyim. Sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

damal cikilotali kek nefis olmus elinize saglik

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benım merhaba,
ellerıne saglık nefıs gorunuyor. sevgılerımle..

Tijen dedi ki...

Gözde bu kek bana ne hatırlattı biliyor musun? Anneme vişne likörü yaptığımda vişnelerini saklar, çekirdeklerini çıkarıp keke koyardım çikolatayla birlikte, işte onu. Ne güzel olur ama.

Adsız dedi ki...

ellerinize saglik kek nefis gorunuyor hemde damla çikolatali bayildim tam bana gore, sevgiler

çınarkurabiye dedi ki...

yeşimli tarifler;canım teşekkürler..

sevgili ilker erdem;hosgeldiniz :)
yorumunuz için teşekkürler.tabiki alabilirsiniz :)

baharçiçeği;canım çok teşekkürler..

banucumm canıım teşekkürler..

tijencim hosgeldin..sana güzel bişiyi hatırlatmışım ne güzel bi mutluluk :)teşekkürler..

kelebeklisaniyeler;teşekkürler canım..

sevgiler
gözde...